دنیای الکترونیک

اشتراک گذاشته شده با :

Electronic Arts

مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر شرکت معتبر بازی سازی الکترونیک آرتس، آینده روشنی را برای کنسول‌های بازی پیش‌بینی نمی‌کند، این مدیر ارشد بر این باور است که در آینده نزدیک دیگر هیچ کنسولی وجود نخواهد داشت. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! بازی‌های موبایل روز به روز در حال پیشرفت هستند و امروزه عناوین زیادی برای گوشی‌های همراه هوشمند وجود دارد که ساعت‌ها سر گیمرها را بند می‌کنند، با این حساب می‌توان گفت در بعضی موارد گوشی موبایل جایگزین کنسول بازی شده است به این ترتیب ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر برای انجام عنوان بازی مورد علاقه خود دیگر حتی به کنسول و گوشی موبایل هم نیازی نباشد. چند سال پیش مدیر عامل شرکت معتبر تولید کننده کارت‌های گرافیکی انویدیا پیش‌بینی کرد که در آینده شاهد حذف کنسول‌های بازی خواهیم بود،‌اخیرا نیز پیتر مور (Peter Moore) یکی از مدیران ارشد شرکت الکترونیک آرتس طی صحبت‌هایی از حذف کنسول‌ها در آینده نه چندان دور خبر داد. این مدیر ارشد این صحبت‌ها را طی مصاحبه‌ای با Daily Orange مطرح کرد و مدعی شد بهترین گزینه برای انجام بازی در آینده، استریم کردن عناوین مختلف است. به این ترتیب ممکن است در آینده مفهوم چیزی که از کنسول سراغ داریم با کنسول‌های فعلی متفاوت باشد. در حین فرآیند استریم کردن بازی نیازی به کنسولی مجهز به سخت‌افزارهای فعلی نیست چرا که فرآیند پردازش بازی در سمت سرور انجام می‌شود. مدیر عملیاتی شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتس مدعی شد فرآیند استریم بازی ممکن است در آینده تنها از طریق مانیتورهایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند صورت بگیرد. با این حساب اگر دو نفر از طرفداران بازی معروف Battlefield قصد به انجام این بازی داشتند کافی است تا پشت مانیتور خود بنشینند و از رقابت در دنیای Battlefield لذت ببرند. در مجموع باید گفت پیش‌بینی انجام بازی‌های گرافیک بالا از طریق استریم کردن چندان مورد جدیدی نیست؛ اما این امر زمانی صورت می‌گیرد که بستر سخت‌افزاری این کار فراهم شده باشد.  با این حساب بعید به نظر می‌رسد تا چند سال آینده پیش‌بینی این مدیر ارشد الکترونیک آرتس جامه عمل به خود بپوشد. ubergizmo.com Tagsea, Electronic arts, آینده کنسول بازی, استریم بازی, الکترونیک آرتز, الکترونیک آرتس

بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
الکترونیک آرتز از استخدام کن ماس (Ken Moss)، به عنوان مدیر ارشد بخش تکنولوژی این شرکت خبر داد. ماس که اخیرا تکنولوژی جدیدی را در eBay مدیریت می کرد، پیش تر 20 سال از عمر حرفه ای خود را در مایکروسافت گذرانده بود. وی نقش به سزایی در شکل گیری و جان گرفتن سرویس جستجوی بینگ مایکروسافت داشت. اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز در رابطه با حضور ماس می گوید: "من هیجان زده ام که کن را به عنوان رهبر بخش تکنولوژی در شرکت داریم، در حالی که داریم چنین دوران پویایی را در الکترونیک آرتز و صنعت سرگرمی های تعاملی هدایت می کنیم." EA در سال های اخیر سهم بزرگی در خراب کاری های آنلاین داشته و زمان آن رسیده که این مشکلات را برطرف کند. انتشار فاجعه بار سیم سیتی و در دسترس نبودن طولانی مدت برای بسیاری از بازیکنان و همچنین مشکلات مکرر سرورهای بتلفیلد 4، همگی ثابت می کنند که این کمپانی دیگر پیشتاز تکنولوژی و دنیای گیم نیست. این کمپانی اخیر تصمیم های جدی و مهمی در رابطه با تقویت Origin (سیستم توزیع و نشر بازی ها به صورت دیجیتالی) گرفته و هر از چند گاهی یک بازی رایگان به کاربرانش هدیه می دهد. به نظر می رسد استخدام ماس بی ارتباط با موقعیت کنونی سامانه Origin نیست.
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر شرکت معتبر بازی سازی الکترونیک آرتس، آینده روشنی را برای کنسول‌های بازی پیش‌بینی نمی‌کند، این مدیر ارشد بر این باور است که در آینده نزدیک دیگر هیچ کنسولی وجود نخواهد داشت. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! بازی‌های موبایل روز به روز در حال پیشرفت هستند و امروزه عناوین زیادی برای گوشی‌های همراه هوشمند وجود دارد که ساعت‌ها سر گیمرها را بند می‌کنند، با این حساب می‌توان گفت در بعضی موارد گوشی موبایل جایگزین کنسول بازی شده است به این ترتیب ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر برای انجام عنوان بازی مورد علاقه خود دیگر حتی به کنسول و گوشی موبایل هم نیازی نباشد. چند سال پیش مدیر عامل شرکت معتبر تولید کننده کارت‌های گرافیکی انویدیا پیش‌بینی کرد که در آینده شاهد حذف کنسول‌های بازی خواهیم بود،‌اخیرا نیز پیتر مور (Peter Moore) یکی از مدیران ارشد شرکت الکترونیک آرتس طی صحبت‌هایی از حذف کنسول‌ها در آینده نه چندان دور خبر داد. این مدیر ارشد این صحبت‌ها را طی مصاحبه‌ای با Daily Orange مطرح کرد و مدعی شد بهترین گزینه برای انجام بازی در آینده، استریم کردن عناوین مختلف است. به این ترتیب ممکن است در آینده مفهوم چیزی که از کنسول سراغ داریم با کنسول‌های فعلی متفاوت باشد. در حین فرآیند استریم کردن بازی نیازی به کنسولی مجهز به سخت‌افزارهای فعلی نیست چرا که فرآیند پردازش بازی در سمت سرور انجام می‌شود. مدیر عملیاتی شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتس مدعی شد فرآیند استریم بازی ممکن است در آینده تنها از طریق مانیتورهایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند صورت بگیرد. با این حساب اگر دو نفر از طرفداران بازی معروف Battlefield قصد به انجام این بازی داشتند کافی است تا پشت مانیتور خود بنشینند و از رقابت در دنیای Battlefield لذت ببرند. در مجموع باید گفت پیش‌بینی انجام بازی‌های گرافیک بالا از طریق استریم کردن چندان مورد جدیدی نیست؛ اما این امر زمانی صورت می‌گیرد که بستر سخت‌افزاری این کار فراهم شده باشد.  با این حساب بعید به نظر می‌رسد تا چند سال آینده پیش‌بینی این مدیر ارشد الکترونیک آرتس جامه عمل به خود بپوشد. ubergizmo.com Tagsea, Electronic arts, آینده کنسول بازی, استریم بازی, الکترونیک آرتز, الکترونیک آرتس
تمام چیزهایی که در کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزک
تمام چیزهایی که در کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزک
بعد از مایکروسافت و سونی، متعاقبا نوبت به الکترونیک آرتز رسید تا در گیمزکام خودی نشان بدهد. در این مطلب سعی شده تا با خلاصه‌ای از بازی‌های معرفی شده و به نمایش درآمده EA Games در این نمایشگاه مطلبی مفید فراهم شود. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! کنفرانس مایکروسافت بهتر از سال‌های گذشته پیش رفت و گزارش آن را قبلا در فارنت خوانده‌اید. سونی هم طبق سنت همیشگی خود در گیمزکام کنفرانس خوبی را برگزار کرد و خبرهای زیادی از این شرکت به گوش رسید. گزارش کنفرانس سونی در نمایشگاه گیمزکام آلمان را نیز قبلا در فارنت خوانده‌اید. شرکت نینتندو هم که چند سالی است زحمت حضور در کشور غریب را به خود نمی‌دهد، در کنار یوبی‌سافت که دردسر برگزاری کنفرانس ایجاب کرد که به همان غرفه‌ی بزرگ خود در نمایشگاه بسنده کند و بازی‌های خود را در کنفرانس‌های سونی و مایکروسافت ارائه بدهد، راه را برای الکترونیک آرتز باز کردند تا در یک کنفرانس جمع و جور و حساب شده، به خوبی از پس انتظارات برآید و همه را متقاعد کند که هنوز هم ناشر قابل اعتمادی است. EA امسال گزافه‌گویی‌ها را کنار گذاشت و بدون این‌که به حاشیه برود، به سراغ معرفی بازی‌ها، نمایش تریلرهای جدید و انتشار اطلاعات جدید از بازی‌های قبلا معرفی شده‌ی خود کرد. این بار خبری از ارائه‌ی آمار حوصله سر بر توسط تهیه‌کنندگان و ارقام فروش بازی‌های مختلف نبود. متاسفانه کنفرانس این شرکت در چند دقیقه‌ی ابتدایی با مشکل پخش زنده روبرو شد، ولی بعد تا انتها به خوبی پیش رفت. با هم مروری به اخبار این کنفرانس داریم: NHL 15 نمایش قدرتمند هاکی در نسل هشتم کنسول‌ها است EA Sports یکی از بازوان قدرتمند شرکت الکترونیک آرتز با انتشار تریلر جدیدی از بازی هاکی خود نشان داد که از قابلیت‌های نسل جدید کنسول‌ها بهره‌ی کافی را برده است. سازندگان این بازی می‌گویند که که NHL 15 “برای مهار قدرت نسل جدید کنسول‌ها ساخته شده است” و ما این فرصت را در 18 شهریور خواهیم داشت تا در این باره قضاوت کنیم. همچنین الکترونیک آرتز در کنفرانس گیمزکام خود اعلام کرد که یک دمو از این بازی در اوایل شهریور برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. این بازی قرار است همچنین متفاوت‌ترین حالت‌‌های تماشاگران را در میان همه‌ی بازی‌های ورزشی که تا به حال منتشر شده‌اند داشته باشد. تمرکز اصلی این تریلر از فیفا 15 بر روی دروازه‌بان‌های نسل هشتم است! در تریلری که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، پیشرفت‌های دروازه‌بان‌های فیفا 15 کاملا مشخص است. این بار EA Sports به ما نشان می‌دهد که ارتقا به یک نسل بالاتر می‌تواند مزایایی علاوه بر گرافیک بهتر هم داشته باشد. تریلر جدید عصر اژدها به نمایش درآمد الکترونیک آرتز در لحظات ابتدایی کنفرانس خود تریلر جدید بازی نقش آفرینی و مورد انتظار شرکت بایوویر یعنی Dragon Age: Inquisition را به نمایش درآورد که تقریبا کسانی که کنفرانس را به صورت زنده تماشا می‌کردند موفق به دیدن آن نشدند. از این بازی اطلاعاتی هم منتشر شد که از آن جمله می‌توان به دارا بودن 9 کلاس، بیش از 20 نژاد در بازی، بالغ بر 200 ورد و قابلیت برای شخصیت‌ها و همچنین افزون بر 200 اسلحه و شماتیک به روزرسانی، 150 زره و 50 نوع مختلف از انواع لوازم در بازی اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید هر آیتمی که در این بازی می‌سازید را به دلخواه نام‌گزاری کنید. این بازی نقش آفرینی بیش از 1 میلیون کلمه دیالوگ دارد و شما برای کامل کردن آن 150 ساعت زمان نیاز دارید! این بازی در ماه نوامبر برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی، در کنار ایکس‌باکس 360 و همچنین ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. گالری Sims 4 به شما امکان به اشتراک گذاری کارکتر و دنیای خود با دیگر بازی‌کنندگان را می‌دهد الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس خود در گیمزکام یک دموی زنده از بازی Sims 4 به نمایش در آورد که تمرکز اصلی آن بر روی امکان جدید این بازی تحت عنوان “The Sims 4 Gallery” بود. در ابتدای این دمو، خالق عنوان Sims شروع به ساختن یک کارکتر شبیه به رییس الکترونیک آرتز آقای «پیتر مور» نمود تا نشان دهد این بازی در این زمینه چقدر وسعت و جزئیات دارد. بعد به سراغ شاخه‌ها و خصوصیات افراد رفت که به طور مثال شامل ورزشکار یا خلاق می‌شود. در این بازی حتی شما می‌توانید “حالت راه رفتن” خود را نیز شخصی سازی کنید. یکی از قسمت‌های جذاب این بازی، Build Mode است که در آن شما خانه‌ می‌سازید. همه چیز در این حالت قابلیت جابجایی را خواهد داشت، حتی خود خانه. یک ویژگی که مختص این شماره از بازی Sims است. بعد از این‌که خانه ساخته شد، شما به سراغ تک تک اتاق‌ها می‌روید. بازی‌کنندگان قادر خواهند بود تا تمام سازه‌ها را در بازی شخصی سازی کرده و در گالری به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید از اشیایی که در گالری به اشتراک گذاشته شده‌اند، در بازی خود استفاده کنید. حتی شما می‌توانید یک خانه‌ی کامل را به بازی خود بیفزایید. در این دمو سازندگان نشان دادند که شما چگونه می‌توانید یک خانه که شبیه به یک استادیوم فوتبال ساخته شده است را از گالری به بازی خود منتقل کنید. بازی‌کنندگان می‌توانند در این بازی با یکدیگر به ماهی‌گیری رفته یا گیاه جدیدی بکارند، یا همراه با یکدیگر به سراغ آدم‌های جدید رفته و اجتماعی بشوند. چگونگی برقراری ارتباط سیمز شما با دیگران بر اساس شاخه‌هایی که در ابتدا برای آن برگزیده‌اید متغیر خواهند بود. بر اساس دموی به نمایش در آمده، چیزهای غیرقابل باوری در بازی می‌توانند اتفاق بیفتند. مثلا بازی‌کنندگان قادر خواهند بود تا در بازی نوع خاصی از گیاه را با نام “گیاه گاو” بکارند که چیزی شبیه به گل خر زره است که در زیر آن یک تکه کیک وجود دارد که آدم‌ها را می‌بلعد! این بازی که هم اکنون دموی قابل بازی آن فعال است، در تاریخ 11 شهریور برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بازی جدید BioWare یک نقش آفرینی انحصاری PC خواهد بود شرکت BioWare که برای ساخت بازی‌های نقش آفرینی فوق‌العاده‌ی خود معروف است، در گیمزکام بالاخره از بازی جدید خود رونمایی کرد. این بازی را که استودیوی شهر آستین این شرکت می‌سازد، قبلا در فارنت به شما معرفی کرده‌ایم. نقش آفرینی جدید بایوویر تنها در حالت چند نفره‌ی آنلاین قابل بازی است و به صورت سریالی عرضه می‌شود. این بازی تنها برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و با این‌که تاریخ عرضه‌ی نهایی آن –در واقع قسمت اول از این سریال- مشخص نیست، اما نسخه‌ی آزمایشی آن در ماه آینده قابل بازی خواهد بود. این بازی از طریق شبکه‌ی Origin الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد. بخش چند نفره‌ی Battlefield: Hardline و ماشین‌های پرسرعت الکترونیک آرتز علاوه بر انتشار تریلری از بازی Battlefield: Hardline در مورد بخش چند نفره‌ی آن نیز توضیحاتی ارائه داد. در این بخش از بازی، دو حالت جدید وجود دارند. اولین حالت جدید که خیلی هم هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، Hotwire نام دارد و در آن تعقیب و گریزها با ماشین‌های سریع و قدرتمند به چشم می‌خورد. هسته‌ی اصلی گیم‌پلی این بخش از بازی بر اساس مسابقه‌ی رانندگی در قالب تیم‌های مسابقه دهنده شکل گرفته است و اغلب بازی در داخل ماشین می‌گذرد: بخش جدید دیگر، Rescue نام دارد که بازی را به دو تیم تقسیم می‌کند. پلیس‌ها باید گروگان‌ها را آزاد کنند و نجات بخش هستند در حالی که تیم دیگر باید مانع این کار شوند. این بخش از بازی سخت‌تر و هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسد و بی شباهت به آن‌چه یوبی‌سافت از بازی Rainbow Six: Siege نمایش داده نیست. در Star Wars: The Old Republic می‌توانید خانه‌ی خود را داشته باشید Star Wars: The Old Republic در نمایش گیمزکام الکترونیک آرتز حضور کوتاهی داشت. در این حضور کوتاه تریلری از بازی به نمایش درآمد و مشخص شد که از هفته‌ی آینه، بازی‌کنندگان می‌توانند قلعه‌ی خود را در بازی بسازند. این امکان جدید با یک expansion جدید با نام Flagships به بازی اضافه خواهد شد. این امکان جدید در تاریخ 28 مرداد برای بازی‌کنندگان قدیمی عرضه می‌شود، در حالی که برای بازی‌کنندگان منتخب در 25 شهریور و بالاخره در تاریخ 22 مهر برای همگان قابل بازی خواهد بود. بسته‌ی الحاقی جدید Titanfall در پاییز عرضه می‌شود Respawn Entertainment سازنده‌ی عنوان تیراندازی بزرگ Titanfall‌ خبر از عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی حاوی نقشه‌های جدید در پاییز امسال داد. این بسته‌ی الحاقی قابل دانلود که IMC Rising نام دارد، سه مپ جدید به بازی اضافه می‌کند. جزئیات بیشتری از این بسته منتشر نشد، اما به هر حال مدیر انجمن Respawn در کنفرانس الکترونیک آرتز حاضر شد و اعلام کرد که بازی‌کنندگان این بازی باید منتظر به روزرسانی‌های رایگان بیشتر باشند. آن‌چه خواندید، تقریبا همه‌ی چیزهایی بود که در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز گذشت و سعی کردیم هرآنچه نیاز است در مورد این کنفرانس خبری در گیمزکام 2014 بدانید را به طور خلاصه برای شما فراهم کنیم. TagsEA Games, Electronic arts, Gamescom, Gamescom 2014, الکترونیک آرتز, گیمزکام
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
الکترونیک آرتز از استخدام کن ماس (Ken Moss)، به عنوان مدیر ارشد بخش تکنولوژی این شرکت خبر داد. ماس که اخیرا تکنولوژی جدیدی را در eBay مدیریت می کرد، پیش تر 20 سال از عمر حرفه ای خود را در مایکروسافت گذرانده بود. وی نقش به سزایی در شکل گیری و جان گرفتن سرویس جستجوی بینگ مایکروسافت داشت. اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز در رابطه با حضور ماس می گوید: "من هیجان زده ام که کن را به عنوان رهبر بخش تکنولوژی در شرکت داریم، در حالی که داریم چنین دوران پویایی را در الکترونیک آرتز و صنعت سرگرمی های تعاملی هدایت می کنیم." EA در سال های اخیر سهم بزرگی در خراب کاری های آنلاین داشته و زمان آن رسیده که این مشکلات را برطرف کند. انتشار فاجعه بار سیم سیتی و در دسترس نبودن طولانی مدت برای بسیاری از بازیکنان و همچنین مشکلات مکرر سرورهای بتلفیلد 4، همگی ثابت می کنند که این کمپانی دیگر پیشتاز تکنولوژی و دنیای گیم نیست. این کمپانی اخیر تصمیم های جدی و مهمی در رابطه با تقویت Origin (سیستم توزیع و نشر بازی ها به صورت دیجیتالی) گرفته و هر از چند گاهی یک بازی رایگان به کاربرانش هدیه می دهد. به نظر می رسد استخدام ماس بی ارتباط با موقعیت کنونی سامانه Origin نیست.
الکترونیک آرتز: علاقه ای به ساخت نسخه ی Remaster …
الکترونیک آرتز: علاقه ای به ساخت نسخه ی Remaster …
الکترونیک آرتز سال نسبتا خوبی را پشت سر می گذارد و و در چند وقت اخیر، چند عنوان از قبیل فیفا 16 را منتشر نموده که با بازخورد بسیار خوبی مواجه همراه بوده است. این شرکت هم چنین، عنوان مورد انتظار Star Wars Battlefront را نیز برای تعطیلات کریسمس در برنامه ی کاری خود دارد و انتظار می رود که در چند ماه آینده به سوددهی بسیار زیادی برسد. با این حال، پیتر مور، مدیر عملیاتی این کمپانی، به تازگی و در مصاحبه با وب سایت IGN، به صحبت هایی درباره ی برنامه های آتی شرکت پرداخته و خاطر نشان کرده که الکترونیک آرتز، به هیچ وجه تمایلی به ساخت نسخه های بازسازی و HD بازی های پیشین خود ندارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. مور در مصاحبه ی خود با قاطعیت اعلام کرد که الکترونیک آرتز تمایلی به ساخت نسخه های بازسازی ندارد و به اعتقاد او، ساخت چنین بازی هایی تنها زمانی به وقوع می پیوندد که شما دیگر هیچ ایده ی جدیدی نداشته باشید. مور توضیح داد که به خاطر ماهیت شرکت الکترونیک آرتز و نیز فعالیت های آن، دیگر وقتی برای ساخت عناوین بازسازی شده باقی نمی ماند و آن ها تنها به دنبال این هستند که دائما به سمت جلو پیشروی کنند. البته مور ارزش نسخه های بازسازی کمپانی های دیگر را زیر سوال نبرد و گفت: برای بسیاری از کمپانی ها، نسخه های بازسازی با هدف سودآوری بیش تر ساخته می شوند. شما یک IP موفق دارید و می توانید با بازسازی آن، برخی از مخارج خود را تامین کنید؛ این مسئله عالی است. اما ما چنین کاری نمی کنیم. بعید می دانم چنین کاری با فرهنگ ما هم خوانی داشته باشد. با تمام این تفاسیر و با توجه به اعلامیه ی مور، می توان به قطع گفت که در آینده ی نزدیک شاهد هیچ نسخه ی بازسازی از بازی های قدیمی الکترونیک آرتز نخواهیم بود و این شرکت، تمرکز خود را عرضه ی عناوین جدید متمرکز کرده است. اما اگر به دنبال تجربه ی دوباره ی بازی های قدیمی این کمپانی هستید می توانید از سرویس EA Access و EA Origin روی اکس باکس وان و پی سی بهره ببرید.