دنیای الکترونیک

اشتراک گذاشته شده با :

EA

گزارش مالی الکترونیک آرتز از سه ماهه دوم 2016؛ موف
گزارش مالی الکترونیک آرتز از سه ماهه دوم 2016؛ موف
بنابر گزارش مالی اخیر کمپانی الکترونیک آرتز از سه ماهه دوم 2016، به نظر می رسد میلیون ها گیمر کماکان به تجربه دو بازی استار وارز بتلفرانت و بتلفیلد 4 ادامه می دهند. بنابر گزارش این ناشر آمریکایی، فرنچایز بتلفیلد، که نسخه چهارم آن بعد از سه سال هنوز به بیشتری بازیکنان ممکن دسترسی دارد، توسط 11.5 میلیون گیمر طی سه ماهه اخیر تجربه شده است. در همین حال، بازی استاروارز بتلفرانت که با استفاده از تب و تاب موجود برای فرنچایز جنگ های ستاره ای موفق به جلب توجه مخاطبان شده بود، در سه ماه گذشته، 6.6 میلیون کاربر داشته و مضاف بر آن، تعداد بازیکنان Madden NFL 16 هم رشدی 20 درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته را تجربه نموده است. برای سه ماهه ای که در تاریخ 30 ژوئن به پایان رسید، الکترونیک آرتز خبر از دستیابی به نرخ درآمد 1.27 میلیارد دلاری داده است که رشدی اندک در قیاس با درآمد 1.2 میلیارد دلاری سه ماهه دوم 2015 در آن به چشم می خورد. کمپانی مورد اشاره می گوید که 54 درصد از این درآمد، مربوط به فروش دیجیتالی عناوین مختلف بوده است که 689 میلیون دلار (در قیاس با درآمد 623 میلیون دلاری در همین حوزه طی سه ماهه نخست 2016) را به خود اختصاص داده است. 300 میلیون دلار از مجموع درآمد دیجیتالی، مربوط به فروش محتویات اضافه و بسته های الحاقی و 137 میلیون دلار دیگر مربوط به فروش نسخه کامل بازی های ویدیویی بوده است. علاوه بر این ناگفته نماند که فروش اشتراک سرویس های EA Access و Origin Access روی پلتفرم های اکس باکس وان و پی سی نیز به تنهایی درآمدی 87 میلیون دلاری روانه جیب الکترونیک آرتز کرده است. گذشته از این مسائل، به نظر می رسد که الکترونیک آرتز نسبت به عرضه کنسول های جدید سونی و مایکروسافت هیجان زده است. به گفته مدیرعامل الکترونیک آرتز، «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson)، عرضه مدل های ارتقایافته کنسول های فعلی، که با نام «پلی استیشن 4 نئو» و «اکس باکس وان اسکورپیو» شناخته می شوند، به طولانی تر شدن چرخه عمر کنسول های بازی کمک خواهد کرد. ویلسون همچنین به صورت مختصر گفته است که کمپانی الکترونیک آرتز، کار روی عناوین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را نیز شروع کرده است. در واقع اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش برایتان نوشتیم این کمپانی، واحد جدیدی به نام Frostbite Labs تشکیل داده که با هدف تحقیق روی تکنولوژی های مورد اشاره و نیز مسائلی چون یادگیری عمیق ماشینی و استفاده از آن در توسعه بازی های ویدیویی پدید آمده است. بنابراین اگر بزودی یک بازی واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده از سوی آمریکایی ها عرضه شود، جای تعجب چندانی نخواهد داشت. مدیر عامل الکترونیک آرتز افزوده که نسبت به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن بسیار هیجان زده است؛ هدستی که به عقیده وی، «قیمتی مناسب» داشته و با تکنولوژی قدرتمندی توسعه یافته است. وی همچنین افزوده که اخیراً موفق به تجربه یک بازی بسیار هیجان انگیز که توسط یکی از تیم های الکترونیک آرتز توسعه می یابد، شده و از آن لذت فراوان برده برده است. با این همه ویلسون نگفته که آیا این بازی، همان Star Wars Battlefront: X-Wing VR Mission بوده که در کنفرانس سونی طی E3 2016 معرفی شد یا عنوان معرفی نشده ای دیگر. در حوزه واقعیت افزوده نیز الکترونیک آرتز همچون همتای فرانسوی خود، یعنی یوبیسافت، به تمجید از بازی پوکمون گو پرداخته و می گوید که آخرین ساخته استودیوی Niantic Labs، به شکلی موفقیت آمیز توانسته تکنولوژی واقعیت افزوده را به دست مردم رسانده و آنها را با این تکنولوژی نوپا آشنا سازد.

مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر شرکت معتبر بازی سازی الکترونیک آرتس، آینده روشنی را برای کنسول‌های بازی پیش‌بینی نمی‌کند، این مدیر ارشد بر این باور است که در آینده نزدیک دیگر هیچ کنسولی وجود نخواهد داشت. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! بازی‌های موبایل روز به روز در حال پیشرفت هستند و امروزه عناوین زیادی برای گوشی‌های همراه هوشمند وجود دارد که ساعت‌ها سر گیمرها را بند می‌کنند، با این حساب می‌توان گفت در بعضی موارد گوشی موبایل جایگزین کنسول بازی شده است به این ترتیب ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر برای انجام عنوان بازی مورد علاقه خود دیگر حتی به کنسول و گوشی موبایل هم نیازی نباشد. چند سال پیش مدیر عامل شرکت معتبر تولید کننده کارت‌های گرافیکی انویدیا پیش‌بینی کرد که در آینده شاهد حذف کنسول‌های بازی خواهیم بود،‌اخیرا نیز پیتر مور (Peter Moore) یکی از مدیران ارشد شرکت الکترونیک آرتس طی صحبت‌هایی از حذف کنسول‌ها در آینده نه چندان دور خبر داد. این مدیر ارشد این صحبت‌ها را طی مصاحبه‌ای با Daily Orange مطرح کرد و مدعی شد بهترین گزینه برای انجام بازی در آینده، استریم کردن عناوین مختلف است. به این ترتیب ممکن است در آینده مفهوم چیزی که از کنسول سراغ داریم با کنسول‌های فعلی متفاوت باشد. در حین فرآیند استریم کردن بازی نیازی به کنسولی مجهز به سخت‌افزارهای فعلی نیست چرا که فرآیند پردازش بازی در سمت سرور انجام می‌شود. مدیر عملیاتی شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتس مدعی شد فرآیند استریم بازی ممکن است در آینده تنها از طریق مانیتورهایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند صورت بگیرد. با این حساب اگر دو نفر از طرفداران بازی معروف Battlefield قصد به انجام این بازی داشتند کافی است تا پشت مانیتور خود بنشینند و از رقابت در دنیای Battlefield لذت ببرند. در مجموع باید گفت پیش‌بینی انجام بازی‌های گرافیک بالا از طریق استریم کردن چندان مورد جدیدی نیست؛ اما این امر زمانی صورت می‌گیرد که بستر سخت‌افزاری این کار فراهم شده باشد.  با این حساب بعید به نظر می‌رسد تا چند سال آینده پیش‌بینی این مدیر ارشد الکترونیک آرتس جامه عمل به خود بپوشد. ubergizmo.com Tagsea, Electronic arts, آینده کنسول بازی, استریم بازی, الکترونیک آرتز, الکترونیک آرتس
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
الکترونیک آرتز از استخدام کن ماس (Ken Moss)، به عنوان مدیر ارشد بخش تکنولوژی این شرکت خبر داد. ماس که اخیرا تکنولوژی جدیدی را در eBay مدیریت می کرد، پیش تر 20 سال از عمر حرفه ای خود را در مایکروسافت گذرانده بود. وی نقش به سزایی در شکل گیری و جان گرفتن سرویس جستجوی بینگ مایکروسافت داشت. اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز در رابطه با حضور ماس می گوید: "من هیجان زده ام که کن را به عنوان رهبر بخش تکنولوژی در شرکت داریم، در حالی که داریم چنین دوران پویایی را در الکترونیک آرتز و صنعت سرگرمی های تعاملی هدایت می کنیم." EA در سال های اخیر سهم بزرگی در خراب کاری های آنلاین داشته و زمان آن رسیده که این مشکلات را برطرف کند. انتشار فاجعه بار سیم سیتی و در دسترس نبودن طولانی مدت برای بسیاری از بازیکنان و همچنین مشکلات مکرر سرورهای بتلفیلد 4، همگی ثابت می کنند که این کمپانی دیگر پیشتاز تکنولوژی و دنیای گیم نیست. این کمپانی اخیر تصمیم های جدی و مهمی در رابطه با تقویت Origin (سیستم توزیع و نشر بازی ها به صورت دیجیتالی) گرفته و هر از چند گاهی یک بازی رایگان به کاربرانش هدیه می دهد. به نظر می رسد استخدام ماس بی ارتباط با موقعیت کنونی سامانه Origin نیست.
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر شرکت معتبر بازی سازی الکترونیک آرتس، آینده روشنی را برای کنسول‌های بازی پیش‌بینی نمی‌کند، این مدیر ارشد بر این باور است که در آینده نزدیک دیگر هیچ کنسولی وجود نخواهد داشت. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! بازی‌های موبایل روز به روز در حال پیشرفت هستند و امروزه عناوین زیادی برای گوشی‌های همراه هوشمند وجود دارد که ساعت‌ها سر گیمرها را بند می‌کنند، با این حساب می‌توان گفت در بعضی موارد گوشی موبایل جایگزین کنسول بازی شده است به این ترتیب ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر برای انجام عنوان بازی مورد علاقه خود دیگر حتی به کنسول و گوشی موبایل هم نیازی نباشد. چند سال پیش مدیر عامل شرکت معتبر تولید کننده کارت‌های گرافیکی انویدیا پیش‌بینی کرد که در آینده شاهد حذف کنسول‌های بازی خواهیم بود،‌اخیرا نیز پیتر مور (Peter Moore) یکی از مدیران ارشد شرکت الکترونیک آرتس طی صحبت‌هایی از حذف کنسول‌ها در آینده نه چندان دور خبر داد. این مدیر ارشد این صحبت‌ها را طی مصاحبه‌ای با Daily Orange مطرح کرد و مدعی شد بهترین گزینه برای انجام بازی در آینده، استریم کردن عناوین مختلف است. به این ترتیب ممکن است در آینده مفهوم چیزی که از کنسول سراغ داریم با کنسول‌های فعلی متفاوت باشد. در حین فرآیند استریم کردن بازی نیازی به کنسولی مجهز به سخت‌افزارهای فعلی نیست چرا که فرآیند پردازش بازی در سمت سرور انجام می‌شود. مدیر عملیاتی شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتس مدعی شد فرآیند استریم بازی ممکن است در آینده تنها از طریق مانیتورهایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند صورت بگیرد. با این حساب اگر دو نفر از طرفداران بازی معروف Battlefield قصد به انجام این بازی داشتند کافی است تا پشت مانیتور خود بنشینند و از رقابت در دنیای Battlefield لذت ببرند. در مجموع باید گفت پیش‌بینی انجام بازی‌های گرافیک بالا از طریق استریم کردن چندان مورد جدیدی نیست؛ اما این امر زمانی صورت می‌گیرد که بستر سخت‌افزاری این کار فراهم شده باشد.  با این حساب بعید به نظر می‌رسد تا چند سال آینده پیش‌بینی این مدیر ارشد الکترونیک آرتس جامه عمل به خود بپوشد. ubergizmo.com Tagsea, Electronic arts, آینده کنسول بازی, استریم بازی, الکترونیک آرتز, الکترونیک آرتس
رونمایی الکترونیک آرتز از نسخه جدید Need For Speed
رونمایی الکترونیک آرتز از نسخه جدید Need For Speed
سال 2014 اولین سالی است که در دهه‌ی گذشته شاهد انتشار یک بازی از سری Need For Speed برای کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی نیستیم! تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! الکترونیک آرتز از بازی Need for Speed: No Limits یک بازی موبایل و تبلت که قرار است برای آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندرویدی عرضه شود، رونمایی کرد. این بازی که توسط استودیوی سازنده‌ی Real Racing 3 ساخته می‌شود، زمانی در سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این بازی مانند Real Racing 3 رایگان خواهد بود (و شما پول خود را در بازی خرج می‌کنید) یا خیر. روبرت هیوبنر، تهیه‌کننده‌ی بازی در بلاگ رسمی الکترونیک آرتز می‌نویسد: “ما No Limits را دوباره از نو طرح ریزی کردیم تا یک بازی رانندگی فوق‌العاده سریع با گرافیک دیدنی تحویل طرفدارانی بدهیم که از Need For Speed انتظار دارند. بچه‌های تیم Firemonkeys اکنون سال‌ها است که Need For Speed را به موبایل‌ها می‌آورند و این افتخار ماست که یک‌بار دیگر فرصت همکاری با آن‌ها را برای منتقل کردن این فرنچایز بزرگ به دستگاه‌های کوچک‌تر داریم.” سال 2014 اولین سالی است که در دهه‌ی گذشته شاهد انتشار یک بازی از سری Need For Speed برای کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی نیستیم! eurogamer.net Tagsandroid, ea, IOS, iPad, iPhone, need for speed, No Limits, Real Racing 3, الکترونیک آرتز, اندروید, نید فور اسپید
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
الکترونیک آرتز از استخدام کن ماس (Ken Moss)، به عنوان مدیر ارشد بخش تکنولوژی این شرکت خبر داد. ماس که اخیرا تکنولوژی جدیدی را در eBay مدیریت می کرد، پیش تر 20 سال از عمر حرفه ای خود را در مایکروسافت گذرانده بود. وی نقش به سزایی در شکل گیری و جان گرفتن سرویس جستجوی بینگ مایکروسافت داشت. اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز در رابطه با حضور ماس می گوید: "من هیجان زده ام که کن را به عنوان رهبر بخش تکنولوژی در شرکت داریم، در حالی که داریم چنین دوران پویایی را در الکترونیک آرتز و صنعت سرگرمی های تعاملی هدایت می کنیم." EA در سال های اخیر سهم بزرگی در خراب کاری های آنلاین داشته و زمان آن رسیده که این مشکلات را برطرف کند. انتشار فاجعه بار سیم سیتی و در دسترس نبودن طولانی مدت برای بسیاری از بازیکنان و همچنین مشکلات مکرر سرورهای بتلفیلد 4، همگی ثابت می کنند که این کمپانی دیگر پیشتاز تکنولوژی و دنیای گیم نیست. این کمپانی اخیر تصمیم های جدی و مهمی در رابطه با تقویت Origin (سیستم توزیع و نشر بازی ها به صورت دیجیتالی) گرفته و هر از چند گاهی یک بازی رایگان به کاربرانش هدیه می دهد. به نظر می رسد استخدام ماس بی ارتباط با موقعیت کنونی سامانه Origin نیست.
انتشار گزارش مالی الکترونیک آرتز؛ از فروش بی نظیر…
انتشار گزارش مالی الکترونیک آرتز؛ از فروش بی نظیر…
کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی گزارش مالی سه ماهه اخیر خود را ارائه کرده است که اطلاعات جالبی درباره عناوین مختلف این ناشر بزرگ به همراه می آورد. پیش از هر چیز، الکترونیک آرتز اعلام کرده که نسخه بعدی سری بازی بتلفیلد در زمان مقرر، یعنی فصل تعطیلات 2016، توسط استودیوی DICE عرضه خواهد شد. در همین حال، نسخه دوم سری بازی Titanfall نیز در دستور کار قرار دارد که تهیه کنندگان بازی، آن را فوق العاده خوانده اند؛ البته تاریخ انتشار تایتان فال 2 به صورت دقیق اعلام نشده و نمی دانیم که آیا اصلا در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد یا خیر. علاوه بر این، الکترونیک آرتز اشاره ای به بازی Mass Effect Andromeda نیز کرده و اعلام نموده که این عنوان، اواخر سال مالی امسال به بازار عرضه می شود؛ این بدان معناست که شاید نسخه بعدی مس افکت، حداکثر در فصل پاییز و با ورود به سه ماهه نخست سال مالی 2017 به دست مخاطبان برسد. جدا از همه این ها نیز، بازی Mirror's Edge Catalyst طبق زمان بندی قبلی و در ماه مه عرضه خواهد شد. این ناشر بزرگ هم چنین اعلام داشته که بازی های جدیدی مربوط به بخش EA Sports در حال تولید اند که تا چند ماه آینده، اطلاعات بیشتری درباره آن ها منتشر خواهد شد. جدا از عناوین در دست کار، تحلیلگران و سرمایه گذاران سوالاتی درباره بازی Star Wars Battlefront نیز داشته اند و الکترونیک آرتز اعلام کرده که این عنوان تا به امروز، چیزی در حدود 13 میلیون واحد فروخته است. الکترونیک آرتز جزییات زیادی درباره بتلفرانت اعلام نکرده اما تایید نموده که فروش نسخه های فیزیکی بازی، بسیار بیشتر از انتظار آن ها ظاهر شده است. در همین حال، نسخه دیجیتالی بازی مورد بحث هم درآمدی برابر با 130 میلیون دلار روانه جیب الکترونیک آرتز کرده است. آمار عمومی الکترونیک آرتز اعلام کرده که در سه ماهه مالی اخیر، به سود عملیاتی 1.07 میلیارد دلاری رسیده که البته با کاهشی اندک نسبت به درآمد 1.126 میلیارد دلاری همین بازه زمانی در سال پیش همراه است. با این حال و با وجود کاهش درآمد، به نظر می رسد که الکترونیک آرتز با در نظرگیری سود خالص، رشد چشمگیری نسبت به چند سال اخیر داشته است. علاوه بر این، الکترونیک آرتز خود را «ناشر شماره یک روی کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در جهان غرب» خوانده است که در نوع خود جالب به نظر می رسد. این لقب از جایی به دست آمده که با در نظر گیری سال تقویمی، بازی Madden NFL 16 به پرفروش ترین بازی ورزشی ایالات متحده تبدیل شد و FIFA 16 نیز صدر جدول عناوین اروپا را به تصرف خود درآورد. الکترونیک آرتز هم چنین به صورت خلاصه آمار و ارقامی درباره عملکرد بازی های خود به اشتراک گذاشته است؛ به گفته آن ها، بازی نید فور اسپید توانست در سه ماهه سوم سال پیش، بیش از دو برابر نسخه قبلی خود کاربران را جذب کند. از سوی دیگر، گیمرها در سه ماهه سوم چیزی در حدود 150 میلیون ساعت به بخش چندنفره بتلفیلد 4 و بتلفیلد هاردلاین اختصاص داده اند. بازی Star Wars: The Old Republic توانست به بیشترین سطح از تعداد مشترکین در سه سال اخیر برسد و اپلیکیشن Madden NFL Mobile نیز با رشد 50 درصدی کاربران فعال همراه بوده است.
الکترونیک آرتز از امسال تمرکز بیشتری روی برگزاری …
الکترونیک آرتز از امسال تمرکز بیشتری روی برگزاری …
کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که قصد دارد پیش از برگزاری مراسم E3 2016 در ماه خرداد، چند همایش عمومی در دو شهر لندن و لوس آنجلس برگزار کند تا گیمرهای سراسر دنیا بتوانند با مراجعه به آن ها، به تجربه و بررسی گیم پلی آخرین عناوین الکترونیک آرتز بپردازند. این شرکت قصد دارد که برخلاف روند سابق سال های پیش، کنفرانس خود را در روز یکشنبه 23 خرداد و خارج از برنامه ریزی E3 به انجام برساند. در همین حال، الکترونیک آرتز غرفه قبلی خود در مرکز همایش های لوس آنجلس را واگذار نموده و دیگر نمی توان به دموی عناوین مختلف آن در همایش E3 دسترسی داشت. به گفته یکی از سخنگویان الکترونیک آرتز که نام وی فاش نشده، کمپانی غول بازیسازی در تلاش است تا با برگزاری همزمان دو همایش در شهرهای لندن و لوس آنجلس، ارتباطی نزدیک با گیمرها برقرار کند و با خواسته های آنان آشنا شود. در هر صورت، الکترونیک آرتز به سختی در تلاش است که اشتباهات پیشین خود را جبران کند و اخیرا نیز، اندرو ویلسون، مدیر عامل EA اعلام کرده که آن ها نمی خواهند به عنوان کمپانی طمع کار صنعت بازی شناخته شوند. دو رویداد Play LA و Play London قرار است که در روز 23 خرداد به صورت همزمان برگزار شود. رویداد Play LA، در مرکز Club Nokia برگزار می شود و سه روز به طول می انجامد. در همین حال، Play London قرار است که در ساختمان The Mermaid آغاز به کار کند و در همین یک روز، به کار خود پایان دهد. در این دو رویداد علاوه بر امکان تجربه دموی آزمایشی عناوین مختلف، می توان به رقابت با سایر گیمرها پرداخت و از آخرین اخبار الکترونیک آرتز مطلع گشت. برای آن دسته از افرادی که قادر به مراجعه به این دو رویداد نیستند، لایو استریم هایی برگزار خواهد شد.
الکترونیک آرتز: علاقه ای به ساخت نسخه ی Remaster …
الکترونیک آرتز: علاقه ای به ساخت نسخه ی Remaster …
الکترونیک آرتز سال نسبتا خوبی را پشت سر می گذارد و و در چند وقت اخیر، چند عنوان از قبیل فیفا 16 را منتشر نموده که با بازخورد بسیار خوبی مواجه همراه بوده است. این شرکت هم چنین، عنوان مورد انتظار Star Wars Battlefront را نیز برای تعطیلات کریسمس در برنامه ی کاری خود دارد و انتظار می رود که در چند ماه آینده به سوددهی بسیار زیادی برسد. با این حال، پیتر مور، مدیر عملیاتی این کمپانی، به تازگی و در مصاحبه با وب سایت IGN، به صحبت هایی درباره ی برنامه های آتی شرکت پرداخته و خاطر نشان کرده که الکترونیک آرتز، به هیچ وجه تمایلی به ساخت نسخه های بازسازی و HD بازی های پیشین خود ندارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. مور در مصاحبه ی خود با قاطعیت اعلام کرد که الکترونیک آرتز تمایلی به ساخت نسخه های بازسازی ندارد و به اعتقاد او، ساخت چنین بازی هایی تنها زمانی به وقوع می پیوندد که شما دیگر هیچ ایده ی جدیدی نداشته باشید. مور توضیح داد که به خاطر ماهیت شرکت الکترونیک آرتز و نیز فعالیت های آن، دیگر وقتی برای ساخت عناوین بازسازی شده باقی نمی ماند و آن ها تنها به دنبال این هستند که دائما به سمت جلو پیشروی کنند. البته مور ارزش نسخه های بازسازی کمپانی های دیگر را زیر سوال نبرد و گفت: برای بسیاری از کمپانی ها، نسخه های بازسازی با هدف سودآوری بیش تر ساخته می شوند. شما یک IP موفق دارید و می توانید با بازسازی آن، برخی از مخارج خود را تامین کنید؛ این مسئله عالی است. اما ما چنین کاری نمی کنیم. بعید می دانم چنین کاری با فرهنگ ما هم خوانی داشته باشد. با تمام این تفاسیر و با توجه به اعلامیه ی مور، می توان به قطع گفت که در آینده ی نزدیک شاهد هیچ نسخه ی بازسازی از بازی های قدیمی الکترونیک آرتز نخواهیم بود و این شرکت، تمرکز خود را عرضه ی عناوین جدید متمرکز کرده است. اما اگر به دنبال تجربه ی دوباره ی بازی های قدیمی این کمپانی هستید می توانید از سرویس EA Access و EA Origin روی اکس باکس وان و پی سی بهره ببرید.