دنیای الکترونیک

اشتراک گذاشته شده با :

الکترونیک آرتز

گزارش مالی الکترونیک آرتز از سه ماهه دوم 2016؛ موف
گزارش مالی الکترونیک آرتز از سه ماهه دوم 2016؛ موف
بنابر گزارش مالی اخیر کمپانی الکترونیک آرتز از سه ماهه دوم 2016، به نظر می رسد میلیون ها گیمر کماکان به تجربه دو بازی استار وارز بتلفرانت و بتلفیلد 4 ادامه می دهند. بنابر گزارش این ناشر آمریکایی، فرنچایز بتلفیلد، که نسخه چهارم آن بعد از سه سال هنوز به بیشتری بازیکنان ممکن دسترسی دارد، توسط 11.5 میلیون گیمر طی سه ماهه اخیر تجربه شده است. در همین حال، بازی استاروارز بتلفرانت که با استفاده از تب و تاب موجود برای فرنچایز جنگ های ستاره ای موفق به جلب توجه مخاطبان شده بود، در سه ماه گذشته، 6.6 میلیون کاربر داشته و مضاف بر آن، تعداد بازیکنان Madden NFL 16 هم رشدی 20 درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته را تجربه نموده است. برای سه ماهه ای که در تاریخ 30 ژوئن به پایان رسید، الکترونیک آرتز خبر از دستیابی به نرخ درآمد 1.27 میلیارد دلاری داده است که رشدی اندک در قیاس با درآمد 1.2 میلیارد دلاری سه ماهه دوم 2015 در آن به چشم می خورد. کمپانی مورد اشاره می گوید که 54 درصد از این درآمد، مربوط به فروش دیجیتالی عناوین مختلف بوده است که 689 میلیون دلار (در قیاس با درآمد 623 میلیون دلاری در همین حوزه طی سه ماهه نخست 2016) را به خود اختصاص داده است. 300 میلیون دلار از مجموع درآمد دیجیتالی، مربوط به فروش محتویات اضافه و بسته های الحاقی و 137 میلیون دلار دیگر مربوط به فروش نسخه کامل بازی های ویدیویی بوده است. علاوه بر این ناگفته نماند که فروش اشتراک سرویس های EA Access و Origin Access روی پلتفرم های اکس باکس وان و پی سی نیز به تنهایی درآمدی 87 میلیون دلاری روانه جیب الکترونیک آرتز کرده است. گذشته از این مسائل، به نظر می رسد که الکترونیک آرتز نسبت به عرضه کنسول های جدید سونی و مایکروسافت هیجان زده است. به گفته مدیرعامل الکترونیک آرتز، «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson)، عرضه مدل های ارتقایافته کنسول های فعلی، که با نام «پلی استیشن 4 نئو» و «اکس باکس وان اسکورپیو» شناخته می شوند، به طولانی تر شدن چرخه عمر کنسول های بازی کمک خواهد کرد. ویلسون همچنین به صورت مختصر گفته است که کمپانی الکترونیک آرتز، کار روی عناوین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را نیز شروع کرده است. در واقع اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش برایتان نوشتیم این کمپانی، واحد جدیدی به نام Frostbite Labs تشکیل داده که با هدف تحقیق روی تکنولوژی های مورد اشاره و نیز مسائلی چون یادگیری عمیق ماشینی و استفاده از آن در توسعه بازی های ویدیویی پدید آمده است. بنابراین اگر بزودی یک بازی واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده از سوی آمریکایی ها عرضه شود، جای تعجب چندانی نخواهد داشت. مدیر عامل الکترونیک آرتز افزوده که نسبت به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن بسیار هیجان زده است؛ هدستی که به عقیده وی، «قیمتی مناسب» داشته و با تکنولوژی قدرتمندی توسعه یافته است. وی همچنین افزوده که اخیراً موفق به تجربه یک بازی بسیار هیجان انگیز که توسط یکی از تیم های الکترونیک آرتز توسعه می یابد، شده و از آن لذت فراوان برده برده است. با این همه ویلسون نگفته که آیا این بازی، همان Star Wars Battlefront: X-Wing VR Mission بوده که در کنفرانس سونی طی E3 2016 معرفی شد یا عنوان معرفی نشده ای دیگر. در حوزه واقعیت افزوده نیز الکترونیک آرتز همچون همتای فرانسوی خود، یعنی یوبیسافت، به تمجید از بازی پوکمون گو پرداخته و می گوید که آخرین ساخته استودیوی Niantic Labs، به شکلی موفقیت آمیز توانسته تکنولوژی واقعیت افزوده را به دست مردم رسانده و آنها را با این تکنولوژی نوپا آشنا سازد.

الکترونیک آرتز و احتمال ساخت سریالی تلویزیونی براس
الکترونیک آرتز و احتمال ساخت سریالی تلویزیونی براس
طی چند دهه اخیر بارها ثابت شده که بسیاری از فیلم های ساخته شده براساس بازی های ویدیویی، در جلب توجه مخاطبان ناکام مانده اند و منتقدان و دوست داران این بازی ها هیچوقت راضی از سالن های سینما خارج نشده اند؛ حتی فیلم وارکرفت هم که چندی پیش روی پرده نقره ای به اکران درآمد با وجود فروش نسبتاً مناسب، خیلی زود از جدول باکس آفیس آمریکا محو شد و نمراتی متوسط دریافت نمود. بنابراین کمپانی الکترونیک آرتز حالا برنامه دارد تا این رویه را تغییر داده و برای اولین بار سریالی تلویزیونی براساس یکی از محبوب ترین عناوین خود، یعنی Battlefield بسازد. کمپانی پارامونت به تازگی اعلام کرده که در حال دریافت حقوق مربوط به بازی شوتر و چندنفره بتلفیلد است تا به همراه کمپانی Anonymous Content و نیز «مایکل شوگر» (Michael Sugar)، در نقش تهیه کننده اجرایی که پیش از این سابقه کار روی فیلم تحسین شده Spotlight را در کارنامه داشته، سریالی تلویزیونی براساس آن تولید نماید. سری بازی بتلفیلد از زمان عرضه نسخه نخست آن با نام Battlefield 1942 در سال 2002 میلادی، به موفقیت زیادی رسیده و همواره طرفداران خاص خود را داشته. با این همه، تصور اینکه چرا پارامونت فرنچایز بتلفیلد را برای ساخت یک سریال تلویزیونی برگزیده اندکی سخت است. اگر کمی منصف باشیم، نسخه های اصلی و شماره دار بتلفیلد هیچگاه در ارائه داستانی غنی و گیرا موفق نبوده اند و این گیم پلی واقع گرایانه و خشونت بار بازی بوده که در طول زمان، به تعداد طرفداران بتلفیلد افزوده است. اما گذشته از همه این ها، هنوز جزییات زیادی از بخش تک نفره و داستانی نسخه جدید بتلفیلد، تحت عنوان Battlefield 1 ارائه نشده که عقب گردی بزرگ داشته و این بار دوران جنگ جهانی اول را روایت می کند. اما با توجه به احتمال ساخت سریالی براساس بتلفیلد، می توان امیدوار بود که Battlefield 1 واقعاً از یک بخش داستانی هیجان انگیز بهره ببرد و سریال آن نیز با جان بخشی به شخصیت های اصلی، طرفداران را به وجد آورد.
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر شرکت معتبر بازی سازی الکترونیک آرتس، آینده روشنی را برای کنسول‌های بازی پیش‌بینی نمی‌کند، این مدیر ارشد بر این باور است که در آینده نزدیک دیگر هیچ کنسولی وجود نخواهد داشت. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! بازی‌های موبایل روز به روز در حال پیشرفت هستند و امروزه عناوین زیادی برای گوشی‌های همراه هوشمند وجود دارد که ساعت‌ها سر گیمرها را بند می‌کنند، با این حساب می‌توان گفت در بعضی موارد گوشی موبایل جایگزین کنسول بازی شده است به این ترتیب ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر برای انجام عنوان بازی مورد علاقه خود دیگر حتی به کنسول و گوشی موبایل هم نیازی نباشد. چند سال پیش مدیر عامل شرکت معتبر تولید کننده کارت‌های گرافیکی انویدیا پیش‌بینی کرد که در آینده شاهد حذف کنسول‌های بازی خواهیم بود،‌اخیرا نیز پیتر مور (Peter Moore) یکی از مدیران ارشد شرکت الکترونیک آرتس طی صحبت‌هایی از حذف کنسول‌ها در آینده نه چندان دور خبر داد. این مدیر ارشد این صحبت‌ها را طی مصاحبه‌ای با Daily Orange مطرح کرد و مدعی شد بهترین گزینه برای انجام بازی در آینده، استریم کردن عناوین مختلف است. به این ترتیب ممکن است در آینده مفهوم چیزی که از کنسول سراغ داریم با کنسول‌های فعلی متفاوت باشد. در حین فرآیند استریم کردن بازی نیازی به کنسولی مجهز به سخت‌افزارهای فعلی نیست چرا که فرآیند پردازش بازی در سمت سرور انجام می‌شود. مدیر عملیاتی شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتس مدعی شد فرآیند استریم بازی ممکن است در آینده تنها از طریق مانیتورهایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند صورت بگیرد. با این حساب اگر دو نفر از طرفداران بازی معروف Battlefield قصد به انجام این بازی داشتند کافی است تا پشت مانیتور خود بنشینند و از رقابت در دنیای Battlefield لذت ببرند. در مجموع باید گفت پیش‌بینی انجام بازی‌های گرافیک بالا از طریق استریم کردن چندان مورد جدیدی نیست؛ اما این امر زمانی صورت می‌گیرد که بستر سخت‌افزاری این کار فراهم شده باشد.  با این حساب بعید به نظر می‌رسد تا چند سال آینده پیش‌بینی این مدیر ارشد الکترونیک آرتس جامه عمل به خود بپوشد. ubergizmo.com Tagsea, Electronic arts, آینده کنسول بازی, استریم بازی, الکترونیک آرتز, الکترونیک آرتس
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
الکترونیک آرتز از استخدام کن ماس (Ken Moss)، به عنوان مدیر ارشد بخش تکنولوژی این شرکت خبر داد. ماس که اخیرا تکنولوژی جدیدی را در eBay مدیریت می کرد، پیش تر 20 سال از عمر حرفه ای خود را در مایکروسافت گذرانده بود. وی نقش به سزایی در شکل گیری و جان گرفتن سرویس جستجوی بینگ مایکروسافت داشت. اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز در رابطه با حضور ماس می گوید: "من هیجان زده ام که کن را به عنوان رهبر بخش تکنولوژی در شرکت داریم، در حالی که داریم چنین دوران پویایی را در الکترونیک آرتز و صنعت سرگرمی های تعاملی هدایت می کنیم." EA در سال های اخیر سهم بزرگی در خراب کاری های آنلاین داشته و زمان آن رسیده که این مشکلات را برطرف کند. انتشار فاجعه بار سیم سیتی و در دسترس نبودن طولانی مدت برای بسیاری از بازیکنان و همچنین مشکلات مکرر سرورهای بتلفیلد 4، همگی ثابت می کنند که این کمپانی دیگر پیشتاز تکنولوژی و دنیای گیم نیست. این کمپانی اخیر تصمیم های جدی و مهمی در رابطه با تقویت Origin (سیستم توزیع و نشر بازی ها به صورت دیجیتالی) گرفته و هر از چند گاهی یک بازی رایگان به کاربرانش هدیه می دهد. به نظر می رسد استخدام ماس بی ارتباط با موقعیت کنونی سامانه Origin نیست.
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر الکترونیک آرتز معتقد است که در آینده دیگر کنس
مدیر شرکت معتبر بازی سازی الکترونیک آرتس، آینده روشنی را برای کنسول‌های بازی پیش‌بینی نمی‌کند، این مدیر ارشد بر این باور است که در آینده نزدیک دیگر هیچ کنسولی وجود نخواهد داشت. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! بازی‌های موبایل روز به روز در حال پیشرفت هستند و امروزه عناوین زیادی برای گوشی‌های همراه هوشمند وجود دارد که ساعت‌ها سر گیمرها را بند می‌کنند، با این حساب می‌توان گفت در بعضی موارد گوشی موبایل جایگزین کنسول بازی شده است به این ترتیب ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر برای انجام عنوان بازی مورد علاقه خود دیگر حتی به کنسول و گوشی موبایل هم نیازی نباشد. چند سال پیش مدیر عامل شرکت معتبر تولید کننده کارت‌های گرافیکی انویدیا پیش‌بینی کرد که در آینده شاهد حذف کنسول‌های بازی خواهیم بود،‌اخیرا نیز پیتر مور (Peter Moore) یکی از مدیران ارشد شرکت الکترونیک آرتس طی صحبت‌هایی از حذف کنسول‌ها در آینده نه چندان دور خبر داد. این مدیر ارشد این صحبت‌ها را طی مصاحبه‌ای با Daily Orange مطرح کرد و مدعی شد بهترین گزینه برای انجام بازی در آینده، استریم کردن عناوین مختلف است. به این ترتیب ممکن است در آینده مفهوم چیزی که از کنسول سراغ داریم با کنسول‌های فعلی متفاوت باشد. در حین فرآیند استریم کردن بازی نیازی به کنسولی مجهز به سخت‌افزارهای فعلی نیست چرا که فرآیند پردازش بازی در سمت سرور انجام می‌شود. مدیر عملیاتی شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتس مدعی شد فرآیند استریم بازی ممکن است در آینده تنها از طریق مانیتورهایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند صورت بگیرد. با این حساب اگر دو نفر از طرفداران بازی معروف Battlefield قصد به انجام این بازی داشتند کافی است تا پشت مانیتور خود بنشینند و از رقابت در دنیای Battlefield لذت ببرند. در مجموع باید گفت پیش‌بینی انجام بازی‌های گرافیک بالا از طریق استریم کردن چندان مورد جدیدی نیست؛ اما این امر زمانی صورت می‌گیرد که بستر سخت‌افزاری این کار فراهم شده باشد.  با این حساب بعید به نظر می‌رسد تا چند سال آینده پیش‌بینی این مدیر ارشد الکترونیک آرتس جامه عمل به خود بپوشد. ubergizmo.com Tagsea, Electronic arts, آینده کنسول بازی, استریم بازی, الکترونیک آرتز, الکترونیک آرتس
رونمایی الکترونیک آرتز از نسخه جدید Need For Speed
رونمایی الکترونیک آرتز از نسخه جدید Need For Speed
سال 2014 اولین سالی است که در دهه‌ی گذشته شاهد انتشار یک بازی از سری Need For Speed برای کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی نیستیم! تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! الکترونیک آرتز از بازی Need for Speed: No Limits یک بازی موبایل و تبلت که قرار است برای آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندرویدی عرضه شود، رونمایی کرد. این بازی که توسط استودیوی سازنده‌ی Real Racing 3 ساخته می‌شود، زمانی در سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این بازی مانند Real Racing 3 رایگان خواهد بود (و شما پول خود را در بازی خرج می‌کنید) یا خیر. روبرت هیوبنر، تهیه‌کننده‌ی بازی در بلاگ رسمی الکترونیک آرتز می‌نویسد: “ما No Limits را دوباره از نو طرح ریزی کردیم تا یک بازی رانندگی فوق‌العاده سریع با گرافیک دیدنی تحویل طرفدارانی بدهیم که از Need For Speed انتظار دارند. بچه‌های تیم Firemonkeys اکنون سال‌ها است که Need For Speed را به موبایل‌ها می‌آورند و این افتخار ماست که یک‌بار دیگر فرصت همکاری با آن‌ها را برای منتقل کردن این فرنچایز بزرگ به دستگاه‌های کوچک‌تر داریم.” سال 2014 اولین سالی است که در دهه‌ی گذشته شاهد انتشار یک بازی از سری Need For Speed برای کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی نیستیم! eurogamer.net Tagsandroid, ea, IOS, iPad, iPhone, need for speed, No Limits, Real Racing 3, الکترونیک آرتز, اندروید, نید فور اسپید
تمام چیزهایی که در کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزک
تمام چیزهایی که در کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزک
بعد از مایکروسافت و سونی، متعاقبا نوبت به الکترونیک آرتز رسید تا در گیمزکام خودی نشان بدهد. در این مطلب سعی شده تا با خلاصه‌ای از بازی‌های معرفی شده و به نمایش درآمده EA Games در این نمایشگاه مطلبی مفید فراهم شود. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! کنفرانس مایکروسافت بهتر از سال‌های گذشته پیش رفت و گزارش آن را قبلا در فارنت خوانده‌اید. سونی هم طبق سنت همیشگی خود در گیمزکام کنفرانس خوبی را برگزار کرد و خبرهای زیادی از این شرکت به گوش رسید. گزارش کنفرانس سونی در نمایشگاه گیمزکام آلمان را نیز قبلا در فارنت خوانده‌اید. شرکت نینتندو هم که چند سالی است زحمت حضور در کشور غریب را به خود نمی‌دهد، در کنار یوبی‌سافت که دردسر برگزاری کنفرانس ایجاب کرد که به همان غرفه‌ی بزرگ خود در نمایشگاه بسنده کند و بازی‌های خود را در کنفرانس‌های سونی و مایکروسافت ارائه بدهد، راه را برای الکترونیک آرتز باز کردند تا در یک کنفرانس جمع و جور و حساب شده، به خوبی از پس انتظارات برآید و همه را متقاعد کند که هنوز هم ناشر قابل اعتمادی است. EA امسال گزافه‌گویی‌ها را کنار گذاشت و بدون این‌که به حاشیه برود، به سراغ معرفی بازی‌ها، نمایش تریلرهای جدید و انتشار اطلاعات جدید از بازی‌های قبلا معرفی شده‌ی خود کرد. این بار خبری از ارائه‌ی آمار حوصله سر بر توسط تهیه‌کنندگان و ارقام فروش بازی‌های مختلف نبود. متاسفانه کنفرانس این شرکت در چند دقیقه‌ی ابتدایی با مشکل پخش زنده روبرو شد، ولی بعد تا انتها به خوبی پیش رفت. با هم مروری به اخبار این کنفرانس داریم: NHL 15 نمایش قدرتمند هاکی در نسل هشتم کنسول‌ها است EA Sports یکی از بازوان قدرتمند شرکت الکترونیک آرتز با انتشار تریلر جدیدی از بازی هاکی خود نشان داد که از قابلیت‌های نسل جدید کنسول‌ها بهره‌ی کافی را برده است. سازندگان این بازی می‌گویند که که NHL 15 “برای مهار قدرت نسل جدید کنسول‌ها ساخته شده است” و ما این فرصت را در 18 شهریور خواهیم داشت تا در این باره قضاوت کنیم. همچنین الکترونیک آرتز در کنفرانس گیمزکام خود اعلام کرد که یک دمو از این بازی در اوایل شهریور برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. این بازی قرار است همچنین متفاوت‌ترین حالت‌‌های تماشاگران را در میان همه‌ی بازی‌های ورزشی که تا به حال منتشر شده‌اند داشته باشد. تمرکز اصلی این تریلر از فیفا 15 بر روی دروازه‌بان‌های نسل هشتم است! در تریلری که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، پیشرفت‌های دروازه‌بان‌های فیفا 15 کاملا مشخص است. این بار EA Sports به ما نشان می‌دهد که ارتقا به یک نسل بالاتر می‌تواند مزایایی علاوه بر گرافیک بهتر هم داشته باشد. تریلر جدید عصر اژدها به نمایش درآمد الکترونیک آرتز در لحظات ابتدایی کنفرانس خود تریلر جدید بازی نقش آفرینی و مورد انتظار شرکت بایوویر یعنی Dragon Age: Inquisition را به نمایش درآورد که تقریبا کسانی که کنفرانس را به صورت زنده تماشا می‌کردند موفق به دیدن آن نشدند. از این بازی اطلاعاتی هم منتشر شد که از آن جمله می‌توان به دارا بودن 9 کلاس، بیش از 20 نژاد در بازی، بالغ بر 200 ورد و قابلیت برای شخصیت‌ها و همچنین افزون بر 200 اسلحه و شماتیک به روزرسانی، 150 زره و 50 نوع مختلف از انواع لوازم در بازی اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید هر آیتمی که در این بازی می‌سازید را به دلخواه نام‌گزاری کنید. این بازی نقش آفرینی بیش از 1 میلیون کلمه دیالوگ دارد و شما برای کامل کردن آن 150 ساعت زمان نیاز دارید! این بازی در ماه نوامبر برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی، در کنار ایکس‌باکس 360 و همچنین ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. گالری Sims 4 به شما امکان به اشتراک گذاری کارکتر و دنیای خود با دیگر بازی‌کنندگان را می‌دهد الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس خود در گیمزکام یک دموی زنده از بازی Sims 4 به نمایش در آورد که تمرکز اصلی آن بر روی امکان جدید این بازی تحت عنوان “The Sims 4 Gallery” بود. در ابتدای این دمو، خالق عنوان Sims شروع به ساختن یک کارکتر شبیه به رییس الکترونیک آرتز آقای «پیتر مور» نمود تا نشان دهد این بازی در این زمینه چقدر وسعت و جزئیات دارد. بعد به سراغ شاخه‌ها و خصوصیات افراد رفت که به طور مثال شامل ورزشکار یا خلاق می‌شود. در این بازی حتی شما می‌توانید “حالت راه رفتن” خود را نیز شخصی سازی کنید. یکی از قسمت‌های جذاب این بازی، Build Mode است که در آن شما خانه‌ می‌سازید. همه چیز در این حالت قابلیت جابجایی را خواهد داشت، حتی خود خانه. یک ویژگی که مختص این شماره از بازی Sims است. بعد از این‌که خانه ساخته شد، شما به سراغ تک تک اتاق‌ها می‌روید. بازی‌کنندگان قادر خواهند بود تا تمام سازه‌ها را در بازی شخصی سازی کرده و در گالری به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید از اشیایی که در گالری به اشتراک گذاشته شده‌اند، در بازی خود استفاده کنید. حتی شما می‌توانید یک خانه‌ی کامل را به بازی خود بیفزایید. در این دمو سازندگان نشان دادند که شما چگونه می‌توانید یک خانه که شبیه به یک استادیوم فوتبال ساخته شده است را از گالری به بازی خود منتقل کنید. بازی‌کنندگان می‌توانند در این بازی با یکدیگر به ماهی‌گیری رفته یا گیاه جدیدی بکارند، یا همراه با یکدیگر به سراغ آدم‌های جدید رفته و اجتماعی بشوند. چگونگی برقراری ارتباط سیمز شما با دیگران بر اساس شاخه‌هایی که در ابتدا برای آن برگزیده‌اید متغیر خواهند بود. بر اساس دموی به نمایش در آمده، چیزهای غیرقابل باوری در بازی می‌توانند اتفاق بیفتند. مثلا بازی‌کنندگان قادر خواهند بود تا در بازی نوع خاصی از گیاه را با نام “گیاه گاو” بکارند که چیزی شبیه به گل خر زره است که در زیر آن یک تکه کیک وجود دارد که آدم‌ها را می‌بلعد! این بازی که هم اکنون دموی قابل بازی آن فعال است، در تاریخ 11 شهریور برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بازی جدید BioWare یک نقش آفرینی انحصاری PC خواهد بود شرکت BioWare که برای ساخت بازی‌های نقش آفرینی فوق‌العاده‌ی خود معروف است، در گیمزکام بالاخره از بازی جدید خود رونمایی کرد. این بازی را که استودیوی شهر آستین این شرکت می‌سازد، قبلا در فارنت به شما معرفی کرده‌ایم. نقش آفرینی جدید بایوویر تنها در حالت چند نفره‌ی آنلاین قابل بازی است و به صورت سریالی عرضه می‌شود. این بازی تنها برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و با این‌که تاریخ عرضه‌ی نهایی آن –در واقع قسمت اول از این سریال- مشخص نیست، اما نسخه‌ی آزمایشی آن در ماه آینده قابل بازی خواهد بود. این بازی از طریق شبکه‌ی Origin الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد. بخش چند نفره‌ی Battlefield: Hardline و ماشین‌های پرسرعت الکترونیک آرتز علاوه بر انتشار تریلری از بازی Battlefield: Hardline در مورد بخش چند نفره‌ی آن نیز توضیحاتی ارائه داد. در این بخش از بازی، دو حالت جدید وجود دارند. اولین حالت جدید که خیلی هم هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، Hotwire نام دارد و در آن تعقیب و گریزها با ماشین‌های سریع و قدرتمند به چشم می‌خورد. هسته‌ی اصلی گیم‌پلی این بخش از بازی بر اساس مسابقه‌ی رانندگی در قالب تیم‌های مسابقه دهنده شکل گرفته است و اغلب بازی در داخل ماشین می‌گذرد: بخش جدید دیگر، Rescue نام دارد که بازی را به دو تیم تقسیم می‌کند. پلیس‌ها باید گروگان‌ها را آزاد کنند و نجات بخش هستند در حالی که تیم دیگر باید مانع این کار شوند. این بخش از بازی سخت‌تر و هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسد و بی شباهت به آن‌چه یوبی‌سافت از بازی Rainbow Six: Siege نمایش داده نیست. در Star Wars: The Old Republic می‌توانید خانه‌ی خود را داشته باشید Star Wars: The Old Republic در نمایش گیمزکام الکترونیک آرتز حضور کوتاهی داشت. در این حضور کوتاه تریلری از بازی به نمایش درآمد و مشخص شد که از هفته‌ی آینه، بازی‌کنندگان می‌توانند قلعه‌ی خود را در بازی بسازند. این امکان جدید با یک expansion جدید با نام Flagships به بازی اضافه خواهد شد. این امکان جدید در تاریخ 28 مرداد برای بازی‌کنندگان قدیمی عرضه می‌شود، در حالی که برای بازی‌کنندگان منتخب در 25 شهریور و بالاخره در تاریخ 22 مهر برای همگان قابل بازی خواهد بود. بسته‌ی الحاقی جدید Titanfall در پاییز عرضه می‌شود Respawn Entertainment سازنده‌ی عنوان تیراندازی بزرگ Titanfall‌ خبر از عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی حاوی نقشه‌های جدید در پاییز امسال داد. این بسته‌ی الحاقی قابل دانلود که IMC Rising نام دارد، سه مپ جدید به بازی اضافه می‌کند. جزئیات بیشتری از این بسته منتشر نشد، اما به هر حال مدیر انجمن Respawn در کنفرانس الکترونیک آرتز حاضر شد و اعلام کرد که بازی‌کنندگان این بازی باید منتظر به روزرسانی‌های رایگان بیشتر باشند. آن‌چه خواندید، تقریبا همه‌ی چیزهایی بود که در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز گذشت و سعی کردیم هرآنچه نیاز است در مورد این کنفرانس خبری در گیمزکام 2014 بدانید را به طور خلاصه برای شما فراهم کنیم. TagsEA Games, Electronic arts, Gamescom, Gamescom 2014, الکترونیک آرتز, گیمزکام
الکترونیک آرتز و درآمد سالانه 1.3 میلیارد دلاری ا…
الکترونیک آرتز و درآمد سالانه 1.3 میلیارد دلاری ا…
براساس گفته های مدیر امور مالی الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن، این کمپانی سالانه 1.3 میلیارد دلار از محتوای الحاقی درآمد کسب می کند. در واقع، هر محتوایی که پس از عرضه رسمی بازی، به صورت جداگانه برای عنوانی عرضه شود، بسته الحاقی و محتوای اضافه خطاب می شود. در جریان کنفرانس مورگان استنلی، یورگنسن از اهمیت این محتوای اضافه برای موفقیت شرکت گفت. سیزن پس ها، بسته های الحاقی، نقشه های اضافه برای بازی های چند نفره آنلاین و قابلیت خرید درون بازی یا میکروترنسکشن (Microtransaction) این روزها بخش اعظمی از درآمد ناشرین را تشکیل داده اند. یورگنسن گفت: «بیزینس محتوای الحاقی 1.3 میلیارد دلار در سال است. نیمی از آن تقریبا مربوط به بخش Ultimate Team است.» آلتیمت تیم بخشی از بازی های ورزشی الکترونیک آرتز است که طی آن، بازیکنان می توانند کارت های بازیکنان ورزشی را خرید و فروش و حتی معاوضه کنند. برای به دست آوردن این کارت ها می توان از پول داخل بازی یا پول واقعی استفاده کرد. بخش بازی های موبایل درآمدی 650 میلیون دلاری و بخش حق اشتراک سرویس ها درآمد 300 الی 400 میلیون دلاری در طول سال کسب می کنند و بازی های دیجیتالی نیز یک چهارم کل فروش هر بازی را شامل می شوند.
الکترونیک آرتز: بزرگترین چالش واقعیت مجازی، بزرگی…
الکترونیک آرتز: بزرگترین چالش واقعیت مجازی، بزرگی…
تکنولوژی واقعیت مجازی با تمام توان و قدرت خود در حال تغییر زندگی ماست و طی دو-سه سال آینده تغییرات آن را به وضوح مشاهده خواهیم کرد اما برای تولیدکنندگان محتوا و کسانی که در این بازار به رقابت می پردازند و کسب درآمد می کنند یک مسئله مهم وجود دارد: تعداد مصرف کنندگان. بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز به تکنولوژی واقعیت مجازی از منظری تجاری می نگرد. وی می گوید ناشران به این بازار تعهد پیدا نخواهند کرد، مگر آنکه به اندازه کافی مصرف کننده در بازار وجود داشته باشد. وی در کنفرانس جهانی فناوری UBS گفت: «هنوز چالش هایی وجود دارد و من فکر می کنم بزرگ ترین این چالش ها، اندازه و سایز بازار است. به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نرم افزار، ما همه مدل ابزاری را در اختیار داریم و می آزماییم تا برای شان محصولی بسازیم. بنابراین ما برای مدل های مختلف آن نرم افزار می سازیم اما واقعا منتظر می مانیم و می بینیم که بازار تا چه حد بزرگ خواهد شد.» یورگنسن سپس واقعیت مجازی را با پلتفرم های دیگر مقایسه کرد: «ما دیگر برای Wii یا Wii U بازی نمی سازیم، چون بازار به اندازه کافی بزرگ نیست، برای پلی استیشن ویتا هم بازی نمی سازیم چون بازارش بسیار کوچک است.» اما همه چیز ممکن است تغییر کند: «یک الی سه سال بعد، مدتی طول خواهد کشید تا اندازه بازار به میزان قابل قبولی برسد و ممکن است موارد استفاده دیگری به جز گیمینگ در اولویت قرار بگیرد. در طولانی مدت، بیش از 5 سال دیگر، بازاری قابل قبول شکل می گیرد و راهی جدید برای لذت بردن از بازی ها ایجاد خواهد شد.» به نظر شما تکنولوژی واقعی مجازی می تواند در کنار کنسول های بازی و پی سی به یک بازار بزرگ و قابل توجه تبدیل شود یا همچون تکنولوژی هایی مانند کینکت، Move و نمایشگرهای سه بعدی دوره ای کوتاه و سریع خواهد داشت؟
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
بنیان گذار بینگ به الکترونیک آرتز پیوست
الکترونیک آرتز از استخدام کن ماس (Ken Moss)، به عنوان مدیر ارشد بخش تکنولوژی این شرکت خبر داد. ماس که اخیرا تکنولوژی جدیدی را در eBay مدیریت می کرد، پیش تر 20 سال از عمر حرفه ای خود را در مایکروسافت گذرانده بود. وی نقش به سزایی در شکل گیری و جان گرفتن سرویس جستجوی بینگ مایکروسافت داشت. اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز در رابطه با حضور ماس می گوید: "من هیجان زده ام که کن را به عنوان رهبر بخش تکنولوژی در شرکت داریم، در حالی که داریم چنین دوران پویایی را در الکترونیک آرتز و صنعت سرگرمی های تعاملی هدایت می کنیم." EA در سال های اخیر سهم بزرگی در خراب کاری های آنلاین داشته و زمان آن رسیده که این مشکلات را برطرف کند. انتشار فاجعه بار سیم سیتی و در دسترس نبودن طولانی مدت برای بسیاری از بازیکنان و همچنین مشکلات مکرر سرورهای بتلفیلد 4، همگی ثابت می کنند که این کمپانی دیگر پیشتاز تکنولوژی و دنیای گیم نیست. این کمپانی اخیر تصمیم های جدی و مهمی در رابطه با تقویت Origin (سیستم توزیع و نشر بازی ها به صورت دیجیتالی) گرفته و هر از چند گاهی یک بازی رایگان به کاربرانش هدیه می دهد. به نظر می رسد استخدام ماس بی ارتباط با موقعیت کنونی سامانه Origin نیست.